sobota, 15 kwietnia 2017

Wpis prawie świąteczny (Wyrwane z pamiętnika#1)

Dawno nic nie pisałem, chociażby tego, że tydzień temu byłem w Katowicach na koncercie. A wybrałem się na niego najpiękniejszym środkiem transportu, jakim jest autostop. Chciałem pociągiem albo bla bla carem. Ale nie, jazda z przypadkowymi ludźmi o przypadkowej porze wygrała z przewidywalnością podróży koleją czy umówionym transportem. No i taniej.

...tydzień temu byłem w Katowicach na koncercie Deutera. Kawał dobrej muzy – i przekaz i poskakać można... Oprócz Deutera grali też KOSA OSTRA(Ha ha, przypomina mi się ojciec chrzestny i sławetna COSA NOSTRA – co po włoskiemu oznacza nasza rzecz), ZBEER, TURBOJANUSZ I... ŁYSE PAŁY. Nazwy niczego sobie. Jeśli chodzi o Łyse Pały to utkwił mi w pamięci tekścik, jaki płynął z ust wokalisty niczym miód pitny ze złotego kielicha

Przekaz jest prosty
Przekaz jest jeden
Jesteś rasistą
Nie jesteś skinheadem

Nie chcę tutaj wnikać w subkultury itp. chociaż można by o tym opowiadać długo. Obawiam się jednak, że nie masz na to czasu. Nie wiem nawet czy masz czas, żeby czytać to, co właśnie czytasz. Dlatego nie będę tutaj wnikał w socjologiczne i kulturowe aspekty muzyki związanej z poszczególnymi kulturami(Może kiedyś o tym napiszę). Tak czy inaczej powyższy tekścik zapamiętałem.

Na pamiątkę wrzucę tutaj kawałek Deutera, który najbardziej przypadł mi do gustu.



Jeśli ktoś z Deutera to czyta to pozdrawiam. Pozdrawiam też wszystkich, którzy czytają ten tekst życząc

Wesołych świąt
Smacznego jaja
A po świętach?

Byle do maja
Pierwszego
Dnia wolnego
Poniedziałkowego
Z kalendarza
Tak by wynikało
Mojego...


Wesołych Świąt





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz